TENTANG HERBALIFE (No 1 Best Selling Nutritional Product)

Wednesday 31 January 2018

Lagu ABC dan Pengajaran Bahasa Melayu

Assalamualaikum.
Sebagaimana yang telah dijanjikan dalam entri beberapa tahun yang lepas.
Izinkan nur izzah melunaskan janji tersebut. hihiih

So, di hari cuti Thaipusam yang menggembirakan ini, walaupun demam...
Nak berkongsi lagu-lagu bbm yang telah dihasilkan waktu zaman IPG dulu
Adik-adik yang nak memulakan praktikum, boleh lah ambil kalau berkenan.
Sebab hari tu terkejut, kawan yang dah posting guna lagu kite waktu ngajar.
Saya sendiri pun tak guna ayyooo..
Duk biar bersawang dalam laptop ahaha


So dengan lagu-lagu nie sebenarnya adalah juga rezeki samah siya kikiki
Bila pergi join pameran-pameran, adalah juga yang beli softcopy
Tapi, hari ni saya tak jual
Saya nak berkongsi hihi

LAGU ABC

Yang ni versi anak kampung

 

 Yang ni versi lagu SAYANG SHAE tu.
Tapi ni grup kawan la. Kite cuma tolong gabung je voice ngan minus one hihi





LAGU MENGEJA

Ni versi Lagu NOBODY WONDER GIRLS tu
Personally saya suka lagu nie.
tapi rasa cam tak sesuai pun ada. Tapi lantak lah, dah buat hahah



Ini versi Lagu Lenka.
Cute sangat lagu nie. Ni pun kumpulan kawan punya


LAGU PANCAINDERA / BADAN / WAJAH

Versi lagu SHINEE. Lebih pada deria.
Ini versi lebih kepada wajah dan ekspresi, lagu cover SNSD


Ok ni bonus pada adik-adik yang dalam sem 5 pemulihan, ataupun yang ambil subjek Math
Actually, saya guna lagu ni je nak hafal bab MENGAJAR NOMBOR BULAT
Sebab lebih pada teori dan definisi kan.
Sebab waktu ni bentang bab nie dan kebosanan.
So, cipta lah lagu.
Dan juga disebabkan tengah gilerkan lagu tu waktu nie. hihi


Lirik dia sini 




Ok tu je.
Pada adik-adik yang suka muzik, ada bakat ubah lagu.
Bosan ke terutamanya di awal sem kan. hihi
So, bina dan carilah bahan BBM.
zaman saya nie, buat lagu klasik sangat sebab gabung guna movie maker.
Zaman sekarang dah ada smule tu semua.
So, lagi senang nak tambah harms ke adlibs ke dan sound pun lagi best.
hihi ok bai
Assalamualaikum.

1 comment:

  1. Salam, akak major bm ke? Saya suka baca blog akak.. nanti kalau free share la tips ngn bbm banyak2 lagi =D

    ReplyDelete