TENTANG HERBALIFE (No 1 Best Selling Nutritional Product)

Sunday, 13 August 2017

First Posting

Assalamualaikum.

3 Julai 2017
Satu tarikh bermakna dalam hidup seorang Nur Izzah
Tarikh lapor diri di SK Bukit Mutiara, Johor Bahru
Siapa duga akhirnya berbakti di negeri JDT

Asalnya dari Timur, belajarnya di Utara
Kemudian berkhidmat di Selatan pula

first day sampai JB, adik ajak p stadium dulu. haha. ape lagi kakaknya mestilah nak sekali take a picthurrrrr hihi...
Apapun pasti beribu hikmah Allh tempatkan saya di sini
Kerana perancangan Allah itu adalah sebaiknya

Terima kasih buat keluarga sampai konvo 3 buah kereta
Terima kasih Athirah Abas yg banyak memudahkan urusan saya terutamanya bab rumah sewa
Bila dapat tahu sekolah mana, terus dapat masuk rumah sewa
MasyaAllah mudah sangat
Tambah lagi rumah dah serba lengkap
Ada ASTRO, nak masak dah lengkap, mesin basuh, COWAY..
Mana nak cari lagi rumah sewa bak rumah sendiri. kiki. 

Tambah lagi ramai sedara mara mahupun sahabat yg ada di bumi Johor nie
MasyaAllah mungkin ini jawapan hari2 tak jemu berdoa semoga urusan posting saya dipermudahkan 
Dapat pula rumah sewa 5 minit je dari sekolah
Dapat pula warga sekolah yang baik2 semua je
Alhamdulillah syukur

Dah cukup sebulan saya di sini
Dah jejak bumi Batu Pahat dan Kluang
Terima kasih buat keluarga Afiqah


Sahabat Muafakat Johor IPDA bawak p jalan2
Kikiki
Eh bila nak ajak trip lagi ? πŸ˜‚πŸ˜‚

Tunggu gaji~~~ hahaha

Apa pun, pandanglah sudut positif dalam persekitaran kehidupan kita.
InsyaALLAH, pasti bahagia dan gembira seiring bersama
 Ambil setiap tanggungjawab sebagai peluang, bukannya beban
Ilmu dan pengalaman itu biar seiringan

Yang penting sentiasa ingat pesanan arwah ayah dan mak
Buat kerja biar amanah
Pandai bawa diri
Memudahkan urusan orang lain
InsyaALLAH

Oh ye. Saya dilantik sebagai Penyelaras LINUS di sekolah
InsyaALLAh cuba belajar
Walaupun zaman praktikum dulu bukan main aku lari dari terlibat nak kena bt RPH LINUS
Siapa sangka, bila dah bekerja ni nak tak nak kena abis siasat segala hal LINUS
Hihi kelakar pula

Ok belanja sikit gambar-gambar kat sekolah.
Nanti dah tua, boleh tengok zaman masa muda hahaha

Jamuan memperingati Syawal
Bertuahnya sebab dapat hadiah
Dek kerana menang pakaian bertema
REZEKI....

AEON Dato Onn guyss
Bila nak bukak, sekolah berhampiran dijemput program tanam pokok
hahah. Setelah hampir 10 tahun aku tinggalkan zaman berkebun
Tak sabar nak p, penat wey cari parking kat AEON Tebrau hahha


Oklah. Moga jumpa lagi.
Bukan senang seorang Nur Izzah nak rajin menaip nie
Assalamualaikum

Nah belanja cover Terus Mencintaimu

Monday, 29 May 2017

Lirik Wanita Syurga Bidadari Dunia Oki dan Cover

Assalamualaikum.

Maka, Gema Gegar Vaganza sudahpun melabuhkan tirai dengan kumpulan UNIC sebagai juara.
Namun, saya masih tak dapat move on lagi dengan kesejukan mata memandang Kak Oki Setiana Dewi.
 

MasyaALLAH. 
Saya rasa semua suka tengok dia kan.
SubhanaALLAH ayat-ayat Quran lancar je di mulut.
Tambah lagi lembut dan manis je senyumannya.

Maka, disebabkan suka sangat tengok Oki.
Sempatlah godek-godek Utube cari tentang Oki.
Maka, jumpa lah kite dengan lagu-lagu Oki.
Antaranya Wanita Syurga Bidadari Dunia.

Sekali dengar jer.
Terus, saya suka :D

hihi. ok belanja lirik sikit kat bawah.

Keanggunan yang terpancar darimu.. muslimah..
Ketegasan jiwamu bak perisai nan indah
Kau hadirkan pesona penuh berbalut takwa
Laksana syurga di dunia

Keteguhan hatimu oh wanita muslimah
Ketangguhan dirimu yang terbingkai solehah
Perhiasan dunia tunduk pada yang Kuasa
Sejukmu menenteramkan jiwa

Engkau wanita syurga bidadari dunia
Kehormatan kau jaga dengan penuh cinta
Engkau wanita syurga bak permata berharga
Berbinar indah dalam kesucian jiwa
Kalau dah tersuka, memang dapat tangkap lah kan melodinya.
Ok kat bawah ni saya nyanyi.
ok larik! errr..