TENTANG HERBALIFE (No 1 Best Selling Nutritional Product)

Friday 1 November 2013

I am Herbalife Independent Distributor

Assalamualaikum..

Bagi yang friend facebook dan follow Instagram saya, mesti ada yang beranggapan bosan tengok saya asyik post pasal Herbalife je kan?
Tapi, kenapa saya jadi macam tu??

Hehehe... Alhamdulillah.. Kini saya mula berjinak-jinak untuk berbisnes sikit2..
Tapi, persoalannya lagi..
Kenapa HERBALIFE kan???

Kerana saya percaya dengan produk nutrisi nie..
Di samping saya dapat membantu rakan-rakan lain untuk sihat, saya dapat menjana pendapatan.

Alhamdulillah.. Herbalife berjaya mengimprovekan kesihatan..
Ramai yang cakap Herbalife ni hanya untuk mereka yang menghadapi masalah berat badan...
Eh eh?? Nanti dulu... Jom scroll bawah.. :D


Abg Bob aka Firdaus.. Dalam dunia Herbalife, memang famous sangat.. Luar Biasa kan perubahan beliau??
Dulu, ada masalah gout sampai tak boleh berjalan..
Sekarang, wow! wow! wow!
Dulu, kerja juruteknik komputer RM 2000, sekarang Herbalife bayar RM20,000

 Pria dari Indon nie... hehehe..
Luar Biasa kan? :D

Cun kan?
Jom re-shape muka dengan Herbalife

Hilangkan jerawatmu dengan Herbalife.. hehehe..

Atasi masalah rambut anda dengan Herbalife :)


Atasi luka-luka anda dengan Herbalife??

Kurus sangat? Jom cuba Herbalife!
Eh eh.. Abg Victor kita nie ganteng sangat.. kih3..

Wow! Pakcik! Hehehe..

 Hehehe.. Presidents Team Herbalife.. hehehe..
Tengok! Waktu mengandung pun boleh minum..
Kasi maintain badan..

Baby Herbalife!!
Hehehe...Baby pun boleh kasi minum Herbalife

Kesimpulannya, macam nie... :)


Alangkah beruntungnya kan kalau dapat bantu rakan-rakan menjadi lebih sihat dan memiliki kehidupan yang lebih bermakna kan?? :)

Alhamdulillah.. Kini Herbalife sudah bertapak selama 33 tahun dan sudah berada di 89 buah negara...


Malah, Herbalife dinobatkan sebagai "No 1 Best Selling Nutritional Produk" selama 7 tahun berturut.. 

Hehehe.. kat sini nak copy ayat President Team sikit, kak Amalina Peter..

"Sama ada buat Herbalife atau bukan Herbalife, kite tetap kena kerja kuat untuk capai impian diri sendiri dan keluarga. Sama ada sekarang atau nanti, kite tetap kena face jugak. So why not now? So guys, let's work our ass out!!!"

Berminat nak tahu tentang peluang kesihatan dan menjana pendapatan, boleh hubungi saya.
 Saya sedia berkongsi dengan anda secara percuma. 019-9944012
Atau BBM pin 757CF976.

No comments:

Post a Comment