TENTANG HERBALIFE (No 1 Best Selling Nutritional Product)

Sunday 6 January 2013

Muncul Kembali

Assalamualaikum..

Setelah hampir 3 bulan blog kesayangan terdahulu didelete, blog yang baru muncul kembali..



Dah jadi macam tak boleh hidup pulak takde blog kan??
hehehe..
Blog dulu didelete atas sebab-sebab tertentu..
Dan InsyaAllah, perkara sama takkan berulang lagi..
Dan sepanjang ketiadaan blog sendiri, saya diberi peluang oleh seorang kenalan untuk turut sama menulis di blog beliau..
Terima kasih tak terhingga..
Dan InsyaAllah, saya akan terus menulis entri-entri yang mudah-mudahan memberi manfaat walau hanya sedikit buat kita semua di blog tersebut..

Tiada blog sendiri ni, membuatkan saya hilang arah *ayat tak ley blah*.
hilang arah sebab takde tempat nak bercerita..
Tulis dalam buku diari???
kih3.. memang takkan rajin sangat tangan ni nak menulis. huhu.

Blog yang lama dulu saya wujudkan lepas SPM..
Pelbagai kenangan selama 2 tahun itu saya coretkan..
Dan di saat ambil keputusan tuk delete tu, hanya Tuhan je yang tahu sedihnya nak membuang cerita kenangan tu..
Sebab, jika dulu, time kebosanan dan hati berasa tak berapa nak gembira, saya suka baca balik segala celoteh yang pernah dicoretkan..

Blog lama tu jugak, segala widgets yang cantek nak diletak,
tapi blog terbaru nie lebih ke arah simple-mimple aje... :)

Jadi, saya berharap dengan adanya blog baru ini..
Lagi banyak memori gembira saya dapat coretkan di sini..
Memang tak dinafikan tak semuanya dicerita, tapi pastinya kenangan yang gembira tak akan saya lupa... ^_^


----> Is listening to "Apo Kono Eh Jang"..best lagu tuh ok! hehehe..
Dan asyik tersasul nak menulis gune dialek Nogori Sombilan aje.. *entah betol ke tidak ni *.. hahaha.. Saya orang Terengganu okeh... Peace Yoo! :D

No comments:

Post a Comment